13/2/09

Η Δήμητρα συγυρίζει!!

Εγώ στο γραφείο μου δουλεύω, και ακριβώς πίσω μου, η Δήμητρα στήνει το δικό της γραφείο στο τραπέζι του σαλονιού. Μολύβια, κουκλιά, παζλ, λαστιχάκια, κοκαλάκια, όλα μαζί... ακολουθεί κάποιο μοτίβο στην τοποθέτηση πάντως...

-Μαμάα! Κοίτα! Συγύρισα το γραφείο μου!


Να επισημάνω κάποια ενδιαφέροντα αντικείμενα:
  1. η πιπίλα πάνω αριστερά γωνία, σε σημείο που καθισμένη στο καρεκλάκι, να την φτάνει απλώνοντας το χέρι.
  2. καλώδιο USB γκρι μασουράκι στο κέντρο του τραπεζιού.
  3. κόφτης φωτογραφιών πάνω δεξιά.
  4. βούρτσα ρούχων ξύλινη.
  5. ξύλινο στεφάνι κεντήματος της προγιαγιάς μου (πού το ξετρύπωσε;;).

3 σχόλια:

Λιάντα είπε...

Την καλημέρα μου.....
Τυχερή...μανούλα!
Τι μου θύμησες.....τώρα!Δύο τις έχω,μεγάλες τώρα πια,αλλά τις θυμάμαι...με τα ίδια καμώματα....της μικρής σου.Η δική μου μικρή,τώρα στα 16,όταν ήταν σαν την κορούλα σου,μάζευε.....ότι δεν μπορεί να βάλει ο νους σου,τα χάναμε,τα ξεχνούσαμε,μπορώ να πω και όταν ερχόταν η ώρα του συγυρίσματος,όλα τα χαμμένα,έρχονταν στην επιφάνεια,αλλά τότε...ήταν αργά.
Να σου ζήσει,να την χαίρεσαι,να την καμαρώνεις....είναι πολύ γλυκούλα!!!
Πολλά φιλάκια,στα τρυφερούλια....μαγουλάκια της.
Λία...

Δημιουργία είπε...

Δε γινεται κοτζαμ Δημητρα να μην εχει δικο της γραφειο, απαραδεκτο, χα χα....

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Να την χαιρεσε την κουκλίτσα σου

Καταπληκτικη η δουλειά σου
Ελπιζω να τα λέμε συχνά